Još jedna inovativna upotreba društvenih mreža pokazala se kao pun pogodak. Postavljanjem senzora koji reaguju na pokret i pritisak, rupe na putevima Panama Sitija dobile su priliku da se oglase na Twitteru.
Ekipa televizijske emisije Telemetro Reporta je u saradnji sa agencijom Ogilvy & Mather u rupe na putevima najprometnijih gradskih ulica instalirala male nagazne uređaje, koji svaki put kada vozilo preko njih pređe šalju tvit koji spominje Twitter nalog Odeljenja za javne radove Panama Sitija. Inače, agencija Ogilvy & Mather od ranije je poznata po svojoj kampanji u Brazlu, gde su sa ciljem podizanja svesti o nasilju na fudbalskim utakmicama kao redare na tribinama angažovali majke najvatrenijih navijača, tako da im duhovita rešenja nisu strana.
„Pokušavamo da ujedinimo humor i tehnologiju u rešavanju problema na koje se nedovoljno obraća pažnja” - najkraće opisuje način rada kreativnog servisa Ogilvy zamenik direktora Edvini Mun.
Svaki put kada auto pređe preko senzora postavljenog u rupu na putu, na Twitter nalog Odeljenja za javne radove @MOPdePanama sa naloga @Elhuecotwitero stiže nasumičan generički „menšn iz rupe” poput ovih:
„Osećam se užasno, upravo sam oštetila gume na autu ove bakice. @MOPdePanama, pogledajte šta ste me primorali da uradim.”
„NASA me koristi da meri uticaj udara meteorita na Zamlju, @MOPdePanama.”
„U…da…ra…ju…me…to…čko…vi…ka…mi…ona. Boooo…li…! @MOPdePanama.”
„Ako sam mogla da čekam godinu dana na nastavak Igre prestola, dočekaću i da me @MOPdePanama popravi.”
„Tonem, tonem, oOoOoOoOoOo @MOPdePanama”
Uprkos jednoj od najbrže rastućih ekonomija u Južnoj Americi, čini se da su čelnici grada zidajući impozantne nebodere zanemarili puteve kojima se do njih stiže, pa je vožnja po „Dubaiju Latinske Amerike” postala prava noćna mora. Pored Twitter kampanje, ekipa Telemetro Reporta je mapirala najoštećenije ulice Panama Sitija na posebnom sajtu i pozvala građane da se priključe akciji i tvituju sve frustracije koje izazivaju teško oštećeni putevi. Čini se da su građani dobro prihvatili ovaj predlog i shvatili prirodu kampanje. Ovo su neke od njihovih poruka na Twitteru:
„Sledeći auto će mi biti tenk.”
„Dete će mi se roditi ošamućeno od ovolikog drmusanja.”
„Amortizere, spone, točkove… ove rupe su mi uništile svaki delić auta.”
Nakon pola godine, sve ukazuje da je kampanja uspela. Prva rupa koja je „tvitovala” popravljena je u roku od 24h, a popularnost koju su stekle primorava čelnike Odeljenja za javne radove da pri svakom javnom obraćanju odgovaraju na brojna pitanja o napretku radova. Po rečima ekipe Telemetro Reporta, kampanja se pretvorila u pravu detektivsku igru - putari se trude da otkriju koje rupe će biti obeležene u narednom periodu i poprave ih pre nego što ekipe Telemetroa stignu da postave senzor u nju.