Tag: kampanja

Stop petardama!

0 Stop petardama!

31 Dec 2015

Novogodišnja euforija i praznično raspoloženje po pravilu sa sobom donosi i upotrebu raznolikog pirotehničkog asortimana koji usled nesavesnog i...Pročitaj više

Rupe na putevima Panama Sitija „tvituju” dok ih ne poprave

0 Rupe na putevima Panama Sitija „tvituju” dok ih ne poprave

21 Aug 2015

Još jedna inovativna upotreba društvenih mreža pokazala se kao pun pogodak. Postavljanjem senzora koji reaguju na pokret i pritisak, rupe na...Pročitaj više

Cenzura priča pogrešnu priču

1 Cenzura priča pogrešnu priču

20 Mar 2015

U društvu gde je protok informacija slobodan pokreću se debate i pronalaze se rešenja. U suprotnom, cvetaju zloupotrebe, korupcija i obmana.Kada i...Pročitaj više

Divan dan za revoluciju!

1 Divan dan za revoluciju!

09 Feb 2015

Vermin Supreme (Vrhunska Štetočina) je američki umetnik performansa, politički kritičar, anarhista i jedan od kandidata na američkim...Pročitaj više

Marčelo u borbi za prave sisteme vrednosti

0 Marčelo u borbi za prave sisteme vrednosti

07 Dec 2014

Buntovnik čija muzika uspešno dopire do mladih, a od koje strahuje svaka vlast, zbog britkog, iskrenog jezika autora koji prati aktuelna društvena...Pročitaj više

Meksiko - svet imućnih i siromašnih

0 Meksiko - svet imućnih i siromašnih

26 Aug 2014

Jasna podela između bogatih i siromašnih je jedna od odlika gradova Južne Amerike. U želji da to promeni, Banamek banka iz Meksiko sitija je...Pročitaj više

Deso, sine, nemoj da te tata zgazi kolima!

0 Deso, sine, nemoj da te tata zgazi kolima!

02 Jul 2014

Šekspir i Dostojevski se prikazuju i u taksiju! U neobičnoj reklamnoj kampanji Jugoslovenskog dramskog pozorišta glavni akeri su tri glumca,...Pročitaj više

Šoker za pripite vozače

3 Šoker za pripite vozače

11 Jun 2013

U britanskim pabovima, vozače koji kreću kući u pijanom stanju u toaletu očekuje pravi „šoker“. Stravična kampanja „THINK“ - za bezbednu...Pročitaj više

Umesto da bacamo, nahranimo gladne!

0 Umesto da bacamo, nahranimo gladne!

20 Jan 2013

Dok milioni ljudi gladuju, milijarde tona hrane u svetu se baca. Najnovije istraživanje britanskog Instituta industrijskih inženjera je pokazalo da...Pročitaj više

„The Fun Theory“, lakše je kad je zabavno

0 „The Fun Theory“, lakše je kad je zabavno

04 Dec 2012

Čini se da je kampanja „Teorija Zabave“ koju je pokrenuo Volkswagen bila više nego uspešna. Ideja kampanje je bila da je učiniti nešto...Pročitaj više

Preporučujemo

Arhiva članaka

<
2019
>
<
Novembar
>
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30

Prijavite se

Prijavite se na listu za primanje informacija o novim člancima i ostalim dešavanjima na našem Magazinu. Unesite Vašu E-mail adresu:

Medias na Fejsbuku

Medias na Twitteru