Tim stručnjaka koji radi za francuski Pežo smatra da će račun za benzin biti manji od 45 pa čak do 80%, jer bi automobil mogao da se kreće na vazduh i 4 petine vremena. Kompanija “PSA Pežo Citroen” najavljuje da će se njihova vozila sa novim pogonom na kompresovani vazduh naći na putevima do 2016. godine.

“Hibridni vazdušni pogon” podrazumeva kombinovanje klasičnog motora sa unutrašnjim sagorevanjem, specijalni hidraulični sistem sa cilindrima sa kompresovanim vazduhom i adaptirani menjač koji omogućava rad na benzin, vazduh ili kombinaciju oba.
Kompresor vazduha koristi energiju koja se inače gubi prilikom kočenja i skladišti je u rezervoar za vazduh koji se nalazi ispod kabine, a ovakav sistem je jeftiniji od standardnih hibrida zbog visoke cene baterija koje kod ovog hibrida neće biti potrebne.
Kompanija očekuje da će do 2020. godine usavršiti novi pogon i smanjiti potrošnju benzina na 2l/100km. Ovaj automobil na vazduh bi bio jeftiniji oko 1200e od hibrida koji su sada u upotrebi, a što se dizajna tiče, ne bi se znatno razlikovao od ostalih "običnih" četvorotočkaša.
Kompanija Pežo-Sitroen je otkrila prototip modela 208, a u planu je da sledeći hibrid automobil bude nešto veći, poput "pežoa 405" i "sitroena C5".