Inovativni umetnički projekat koji je zaživeo u Mumbaju omogućio je mladim dizajnerima da iskažu svoje umetničke ideje tako što će potpuno promeniti unutrašnjost jednog taxi vozila koje redovno krstari ulicama.

Idejni tvorci kampanje Kickstarter kažu da su lako postigli dogovor sa taksistima. Oni se dosta trude da urede enterijer svojih vozila tako da budu konkurentna i upadljiva, ali tkanine uglavnom kupuju na lokalnom tržištu, gde nalaze, kako sami kažu „nezanimljive i neupadljive materijale”. Sa novim dizajnom, uočili su brojne prednosti. Njihove mušterije su vedrije, češće započinju razgovor i ostavljaju bolje bakšiše. Veoma često žele da saznaju više o neobičnom dizajnu i rezervišu ova vozila za naredne vožnje.
Pored promocije mladih umetnika, kampanja ima za cilj i promociju umetnosti dizajna, koja je u Indiji zanemarena. Veruje se da starije generacije ne priznaju umetnički dizajn kao valjano zanimanje, niti mu vide svrhu. Na ovaj način, veruju umetnici, običnim ljudima će se približiti ova umetnost koja može da „ispriča priču i izazove emociju”.
Učesnici u kampanji Kickstarter su do sada transformisali 10 vozila, a cilj im je da obezbede budžet od 15000$ koji će im omogućiti da do kraja ove godine „presvuku” još 25 taxi vozila.