Domaći zadaci koji su koristili tematike ubijanja i bičevanja robova izazvali su pravu pometnju u njujorškoj javnosti.
.jpg)
Krajem februara ove godine, učitelji u 4. razredu 59. Javne škole u Njujorku, zatražili su od đaka da napišu za domaći zadatak pitanja koja mešaju matematiku i druge društvene predmete.
Jedno od pitanja je uključivalo brod sa 3799 robova. "Jednog dana su robovi preuzeli brod i tom prilikom je poginulo 1897 robova. Koliko ih je preživelo?".
Drugo pitanje je išlo sa pretpostavkom da je rob bičevan 5 puta dnevno, a deca su trebala da izračunaju koliko puta rob bude bičevan tokom meseca, ako mesec ima 31 dan.
Zadatke koje je dobila cela generacije đaka ove škole, roditelji su ocenili kao rasističke. Odeljenje za obrazovanje grada Njujorka je ovu situaciju ocenilo kao "očigledno neprihvatljivu". Gradonačelnik je već razgovarao sa direktorkom škole i ona je izjavila da su već preduzeti koraci za kažnjavanje dva nastavnika.
Sličan slučaj zabeležen je prošle godine u Džordžiji sa pitanjem "Drvo pomorandže ima 56 plodova. Ako 7 robova beru pomorandže, koliko će svaki da ubere?".