Poznati holandski proizvođač bicikala planira da do 2020. godine čak 90% svoje prodaje obavlja preko interneta. Bitna karika u takvom lancu prodaje su kurirske službe dostave, a kako se pokazalo, one su i najslabija karika. Kompanija VanMoof je pronašla efikasan i jednostavan način da ih „dovede u red”.

„Bez obzira na to koju službu dostave koristimo, veliki broj naših bicikala do kupaca stigne kao da su prošli kroz mlin za metal. To postaje previše skupo za nas i iritantno za kupce” - požalio se na blogu kompanije VanMoof njen kreativni direktor Beks Rad.
Problemom se pozabavio jedan od osnivača kompanije, Ties Kalier, razmišljajući na sledeći način. Kutije u koje pakuju bicikle su iste veličine i težine kao veliki televizori ravnog ekrana. Ipak, televizori se tokom transporta retko oštećuju, jer su kurirske službe sa njima pažljivije, znajući da se radi o lako lomljivoj robi. Rešenje je bilo očigledno - transportovaće bicikle u kutijama na kojima je slika televizora!

Problem sa oštećenjima tokom transporta je rešen, a njihovo skladište gde su bicikle oštećene tokom ranijih isporuka prodavali sa popustom od 70-80% je naglo počelo da „pati” od viška prostora. VanMoof je uspeo da trik sa kutijama sačuva kao tajnu nekoliko meseci, a onda su ih na društvenim mrežama „otkucale” zadovoljne mušterije sa komentarima: „Genijalci!”, „Neverovatno domišljato!” i „Dobro odigrano, VanMoof, dobro odigrano!”.

izvor: Independent UK
Sopček Đura, 16 Oct 2016
Kakva koincidencija: pre 7-8 dana sam kupio bicikl! Danima sam surfovao ne bih li saznao nešto novo o njima, tražio i gledao nebrojene modele... Konačno sam našao model koji mi odgovara i, naravno, usledio je problem dostave!? Nisam dugo razmišljao; seo sam u kola, odvezao se 95 km do prodavca, isprobao, kupio, oborio zadnja sedišta u kolima, skinuo prednji točak na biciklu i vratio se kući. Klasičan muški sa tri brzine, original nemački...
Odgovori