VanMoof-ov trik u borbi protiv nemara kurirskih službi

29 Sep 2016
Autor Mirjana
467 pregleda

Poznati holandski proizvođač bicikala planira da do 2020. godine čak 90% svoje prodaje obavlja preko interneta. Bitna karika u takvom lancu prodaje su kurirske službe dostave, a kako se pokazalo, one su i najslabija karika. Kompanija VanMoof je pronašla efikasan i jednostavan način da ih „dovede u red”.

VanMoof-ov trik u borbi protiv nemara kurirskih službi

„Bez obzira na to koju službu dostave koristimo, veliki broj naših bicikala do kupaca stigne kao da su prošli kroz mlin za metal. To postaje previše skupo za nas i iritantno za kupce” - požalio se na blogu kompanije VanMoof njen kreativni direktor Beks Rad.

Problemom se pozabavio jedan od osnivača kompanije, Ties Kalier, razmišljajući na sledeći način. Kutije u koje pakuju bicikle su iste veličine i težine kao veliki televizori ravnog ekrana. Ipak, televizori se tokom transporta retko oštećuju, jer su kurirske službe sa njima pažljivije, znajući da se radi o lako lomljivoj robi. Rešenje je bilo očigledno - transportovaće bicikle u kutijama na kojima je slika televizora!

Problem sa oštećenjima tokom transporta je rešen, a njihovo skladište gde su bicikle oštećene tokom ranijih isporuka prodavali sa popustom od 70-80% je naglo počelo da „pati” od viška prostora. VanMoof je uspeo da trik sa kutijama sačuva kao tajnu nekoliko meseci, a onda su ih na društvenim mrežama „otkucale” zadovoljne mušterije sa komentarima: „Genijalci!”, „Neverovatno domišljato!” i „Dobro odigrano, VanMoof, dobro odigrano!”.

izvor: Independent UK

Creative Commons License Zabranjeno je kopiranje članka na druge sajtove bez validnog linkovanja ka originalnom tekstu u skladu sa licencom ΜΕΔΙΑΣ by Vojin Petrović is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported License i prema odredbama Zakona Republike Srbije o autorskim i srodnim pravima ("Sl. glasnik RS", br. 104/2009, 99/2011 i 119/2012). U slučaju neovlašćenog kopiranja bićemo prinuđeni da preduzmemo korake u skladu sa čl. 35 i čl. 36 Zakona o autorskim i srodnim pravima i zatražimo naplatu zakonom propisane nadoknade.

Ostavite Vaš komentar

Ako niste već objavljivali komentare na našem magazinu, komentar će biti objavljen posle moderacije. Vaša email adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna.

1 komentara

 
Sopček Đura, 16 Oct 2016

Kakva koincidencija: pre 7-8 dana sam kupio bicikl! Danima sam surfovao ne bih li saznao nešto novo o njima, tražio i gledao nebrojene modele... Konačno sam našao model koji mi odgovara i, naravno, usledio je problem dostave!? Nisam dugo razmišljao; seo sam u kola, odvezao se 95 km do prodavca, isprobao, kupio, oborio zadnja sedišta u kolima, skinuo prednji točak na biciklu i vratio se kući. Klasičan muški sa tri brzine, original nemački...

Odgovori

Podelite sa prijateljima

Translate article

Pročitajte slične članke

Prijavite se

Prijavite se na listu za primanje informacija o novim člancima i ostalim dešavanjima na našem Magazinu. Unesite Vašu E-mail adresu:

Medias na Fejsbuku

Medias na Twitteru