Avanture starijeg čoveka koji kroz program samostalnog intenzivnog učenja stranog jezika pokušava da savlada engleski je postala mnogo više od sjajno osmišljenog reklamnog spota dugog 3 minuta. Po mišljenju publike i stručnjaka, ovo je jedno od najduhovitijih i najemotivnijih marketinških rešenje koje je svet ikada video.
Reklamu koja promoviše aukcijski sajt Allegro (poljski eBay) potpisala je agencija Burdzo iz Varšave. Dogodovštine čoveka odlučnog u nameri da brzo nauči engleski jezik kroz ovaj kratak video pratimo od trenutka kada dobije paket nastavnog materijala. Tada njegov život postaje misija sa samo jednim ciljem, kojem je potpuno posvećen i isključen od sveta oko sebe. Jasno je da ima strahovito jaku želju da progovori na engleskom, a srce njegovog motiva upoznajemo u poslednjim kadrovima.
Sopček Đura, 25 Dec 2016
Divno i dirljivo, pre svega! Obzirom da nam sin, snaja i unuka žive u Kardifu (Wells) a činjenica da smo pre tri godine postali baka i deka, ovaj video je za suprugu i mene nešto, zaista posebno! Na sreću, njih troje svakog leta dođu tri nedelje u Srbiju a dva-tri puta mesečno se, zahvaljujući tehnologiji, vidimo i čujemo preko Skajpa...
OdgovoriTomislav, 20 May 2017
Lijepo, duhovito, dirljivo, ali moram priznati da sam mislio da će ići u drugom smjeru... Očekivao sam da će ispasti da je u pitanju politička reklama koja želi riješiti problem emigracije, prisutan itekako u Poljskoj, nažalost i na ovim našim prostorima. Sjajno u svakom slučaju.
OdgovoriVlada, 30 Jun 2021
Sa marketinške tačke, simpatično ali realno, koju poruku šalje? Roditelju je problem da svoje dete nauči još jedan jezik svog porekla?
Odgovori