U fabrici Tesla Motors, 30. oktobra je predstavljen dugo očekivani model superheroja među električnim automobilima, SUV pod imenom Tesla Model X.
Zanimljivo estetsko rešenje zadnjih vrata, koja se otvaraju poput sokolovih krila, izazvalo je najviše pažnje prvenstveno zbog atraktivnosti, ali i brige korisnika kako će se otvaranje izvoditi u skučenim prostorima, poput pretrpanih parkinga i javnih garaža. Inženjeri Tesla Motorsa tvrde da senzori pažljivo prate veličinu raspoloživog prostora i prilagođavaju stepen podizanja krila, što sprečava eventualna oštećenja pri izlasku iz vozila. Pored toga što zaista izgledaju moćno, ova vrata obezbeđuju umereno toniran providan panoramski krov, što stvara utisak kao da se vozite u helikopteru. Za vožnju na autoputevima, dostupan je i auto-pilot mod, koji vozaču daje mogućnost da se odmori.
Moćno vozilo sa šest ili sedam sedišta po želji korisnika, dolazi sa dugom listom izuzetnosti. Dostiže brzinu do 250 km/h, a ubrzanje od 0-100 km postiže za impresivne 3,2 sekunde i pored težine od skoro 2,5 tone. Snažan sistem elektromotora prednjim točkovima daje snagu od 260 KS, dok zadnji drže neverovatnih 500 konjskih snaga. Obrtni momenat je čak 967 Nm. Model X je i najaerodinamičnije vozilo u istoriji SUV modela, sa koeficijentom otpora vazduha od samo 0,24 Cw. Rizik od prevrtanja je sveden na minimum zahvaljujući teškim panel baterijama smeštenim ispod sedišta, koje snagom od 90 kWh obezbeđuju do 400 km vožnje bez punjenja.
Cena osnovnog modela je 70,000 $, a napredne verzije poput Signature, i one sa Ludicrous modom koštaju čak duplo više. Iako definitivno nije namenjen onima koji imaju skroman budžet, valja napomenuti da u poređenju sa klasičnim vozilima u istom cenovnom rangu Tesla Model X dugoročno predstavlja znatnu uštedu zbog svog elektro-pogona, koji u startu isključuje troškove goriva.