Lik žene koja se ogleda u „ogledalu sujete”, dvosmislena optička iluzija, nastala 1892. godine. Do danas je najviše reprodukovana slika tog tipa.
Čarls Alan Gilbert (1873-1929) je bio poznati američki ilustrator, pionir animacije i majstor ratne kamuflaže, ali je svetsku slavu stekao sa jednom od svojih ranih ilustracija. Rad „Sve je sujeta”, kompoziciju dve teme, ogledalo sujete i zapamti da ćeš umreti (lat. momento mori) naslikao je sa svega 18 godina. Ilustraciju je kupio Life Magazine i odštampao je u skromnom tiražu. Preko noći je postala slavna, a potom preštampana još mnogo puta.
Inspiraciju za neobičnu sliku žene koja se ogleda u ogledalu na toaletnom stolu nekada poznatom kao „ogledalo sujete”, a koji kada se odmaknete izgleda kao ljudska lobanja, dobio je iz dela Biblije, Prve knjige Propovednikove 1:2 („Sujeta svih sujeta, rekao je Propovednik, sujeta sujete; sve je sujeta”). Sujeta, simbolično prikazana kao lik žene preokupirane svojom lepotom, prožeta je slikom koja simbolizuje smrtnost i ljudsku prolaznost. Prolaznost života, poručuje umetnik, obesmišljava sujetu.
Svoju uspešnu karijeru Čarls Alan Gilbert je nastavio kao ilustrator knjiga, i dao značajan doprinos razvoju animiranog filma radeći sa Džonom Brajem na Fantaziji silueta (1915/16), i kasnije samostalno na seriji interpretacija grčkih mitova. Najzanimljiviji je njegov angažman u Trgovačkoj floti, koja je sa ulaskom SAD-a u borbene aktivnosti Prvog svetskog rata (1917) delom postala ratna mornarica. Zajedno sa vrhunskim ilustratorima tog doba, angažovan je za kamuflažno oslikavanje brodova.
Industrije mode i zabave su prepoznale njegovu najčuveniju ilustraciju kao dobar i provokativan marketinški trik, pa joj između ostalih nisu odoleli ni modna kuća Dior i hevi-metal bend Def Leppard.