Nazvan Gyeondyo-bar, u prevodu „drži se”, već imenom nudi podršku i utehu nakon burnih maliganskih avantura. U prodaju ga je nedavno pustio južnokorejski lanac supermarketa, računajući da će statistika od 12,3 litara popijenog alkohola po glavi stanovnika godišnje u toj državi po inerciji odraditi dobar deo marketinga.

Po podacima kojima raspolaže Svetska zdravstvena organizacija, stanovnici Južne Koreje su najveći konzumenti alkohola u regionu Azije i Pacifika. Industrija suplemenata za trežnjenje, od pilula i napitaka (poput pića Hut-gae Condition koje su u svom spotu Mamurluk promovisali poznati reperi Psy i Snoop Dogg) do kozmetičkih preparata koji treba da prikriju tragove opijanja, godišnje zaradi preko 125 miliona dolara. U ovaj saldo ne ulazi „supa protiv mamurluka”, gvozdena osovina svih južnokorejskih restorana.
Gyeondyo-bar, sladoled sa ukusom grejpa, sadrži komponentu koja provereno pomaže u lečenju mamurluka. Ekstrakt japanskog drveta grožđa (Hovenia dulcis) se u tradicionalnoj kineskoj medicini preko pet vekova koristi u te svrhe. Njegova aktivna komponenta, dihidromicetin (DHM), je dokazano jak blokator intoksikacije. Inovativni južnokorejski proizvođači sladoleda su se dosetili da hoveniju u koncentraciji od 0,7% dodaju u sladoled i tako olakšaju muke mamurnih sunarodnika.
Zanimljivo je da efekat DHM-a još uvek nije klinički testiran na ljudima, ali je kod laboratorijskih životinja uspešno sprečio uticaj alkohola na mozak, bez obzira na njegovu visoku koncentraciju u krvi. Pretpostavlja se da bi u bliskoj budućnosti, naravno u većim koncentracijama i pod kontrolisanom upotrebom, mogao postati osnova leka za lečenje alkoholizma. Do tada, za mamurna jutra ostaje ledena uteha u sladoledu Gyeondyo-bar.
