Pojavljivanje zanimljivijih stranica sa nekim novim sadržajima su doveli do opadanja interesovanja za Fejsbuk. Faktor dosade i prezasićenosti je naveo korisnike najveće društvene mreže da probaju nešto novo.

Zbog aplikacija na telefonima koje omogućavaju dopisivanje putem interneta, poput WhatsApp, velike svetske kompanije su 2009. godine prijavljivale gubitke od 23 milijardi dolara samo u oblasti SMS poruka, pa se činilo da će ugroziti mobilne operatere. Sada su one postale i opasna pretnja društvenim mrežama, a Fejsbuk je postao žrtva sopstvenog uspeha.
Drušvena mreža koja je nekada dobijala 1,2 milijarde korisnika mesečno, veoma brzo je privukla ljude svih generacija. Kako tinejdžeri ne vole da posećuju "lokale" u kojima borave njihovi profesori, roditelji, treneri i familija, oni se sve više prebacuju na druge, za njih interesantnije platforme.
Čini se da ova društvena mreža nije od starta znala kom profilu korisnika je namenjena i da će se to tek sad iskristalizovati. Sve više tinejdžera na internetu traga za nekim novim, zanimljivijim sadržajima. U prvom kvartalu 2013. broj korisnika ove društvene mreže je samo u Americi smanjen za 1,2 miliona, dok broj novopridošlih nije veliki. Po mišljenju analitičara tako će i ostati zbog toga što su svi koji su želeli da posete ovu društvenu mrežu već otvorili svoje naloge.
Aktivnost onih koji nisu ugasili svoje profile upadljivo je smanjena, tako da se pretpostavlja da će se uskoro Fejsbuk svesti samo na korisnike starije od 35 godina koji se po pitanju ekonomije i politike na njemu infrormišu.
Naravno, mladi nisu ugasili svoje profile na Fejsbuku, ali na njima više nisu aktivni kao pre. Dok im ranije nije padalo na pamet da prelaze na druge mreže na kojima bi morali ponovo da traže stotine svojih prijatelja, danas to čine automatski, a pametni telefoni, na kojima je aplikacija WhatsApp, je nešto čime su trenutno oduševljeni.
Ovim povodom, pedagog specijalizovan za medije Nils Brigen je izjavio: „Ova platforma je toliko velika da joj za sada ne preti opasnost“. Ostaje da se vidi, da li Fejsbuk počinje da gubi korak sa vremenom ili ova društvena mreža tek sada zapravo pronalazi svoje pravo mesto.