10 zabranjenih reklama u 2012. godini

30 Dec 2012
Autor Sena
189 pregleda
10 zabranjenih reklama u 2012. godini

Reklama je spot na televiziji, džingl na radiju, bilbord ili štampani flajer, i podrazumeva svaki oblik promocije proizvoda, usluge ili organizacije. Ima zadatak da nas ubedi kako je to što nam predstavlja baš ono što nam je potrebno.

S' tim ciljem na umu, tvorci reklama često posežu za metodama koje su na granici ukusa ili društvene prihvatljivosti.

Većina razvijenih zemalja sveta je odavno, u cilju zaštite svojih građana ali i konkurencije, obrazovala razne agencije, odbore i komisije koje imaju zadatak da vode računa o istinitosti  i kvalitetu  reklama. Sve uspešne korporacije imaju i svoje odbore za zaštitu konkurencije koji se staraju da sopstveni reklamni materijal ne izloži nedozvoljenoj kritici konkurentski proizvod.

Svake godine na društvenim mrežama vidimo niz reklama koje su odlično prošle test publike, i sigurno bi bile veoma zapažene da su ikad puštene u etar. Zabranjene su zbog toga što u njima ima previše erotike, nasilja ili političke nekorektnosti, ali na alternativne načine ipak uspeju da dođu do publike i pošalju poruku. Nekad je ta poruka uspešnija od one koju šalju preko ušminkanih i podobnih reklamnih klipova u komercijalnim blokova nacionalnih televizija.

Pred vama se nalazi top 10 zabranjenih reklama u 2012. godini :

1. Orange Fitness
2. "Toyota" 
3. "Zona Jobs"- agencija za zapošljavanje 
4. Zombijiu predgrađu
5. Tuča devojaka u T-Bar majicama 
6. Porsche
7. Hyundai  
8. Isus za "Paddy Power" kladionicu  
9.Preseksi?  
10.  Kate Upton u reklami za fast food

Creative Commons License Zabranjeno je kopiranje članka na druge sajtove bez validnog linkovanja ka originalnom tekstu u skladu sa licencom ΜΕΔΙΑΣ by Vojin Petrović is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported License i prema odredbama Zakona Republike Srbije o autorskim i srodnim pravima ("Sl. glasnik RS", br. 104/2009, 99/2011 i 119/2012). U slučaju neovlašćenog kopiranja bićemo prinuđeni da preduzmemo korake u skladu sa čl. 35 i čl. 36 Zakona o autorskim i srodnim pravima i zatražimo naplatu zakonom propisane nadoknade.

Tagovi članka

Kategorije

Ostavite Vaš komentar

Ako niste već objavljivali komentare na našem magazinu, komentar će biti objavljen posle moderacije. Vaša email adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna.

0 komentara

Podelite sa prijateljima

Translate article

Pročitajte slične članke

Prijavite se

Prijavite se na listu za primanje informacija o novim člancima i ostalim dešavanjima na našem Magazinu. Unesite Vašu E-mail adresu:

Medias na Fejsbuku

Medias na Twitteru