Kancelarije u kojima bi svako poželeo da radi

10 Jul 2015
185 pregleda

U svetu gde su velike kompanije u stalnoj potrazi za vrhunskim stručnjacima i talentima, primamljiva finansijska kompenzacija više nije dovoljna. Mladi eksperti znaju da platu mogu da zarade bilo gde, i sada žele da rade u okruženju koje ih inspiriše, ne zamara i zadovoljava njihove potrebe komfora.

Kancelarije u kojima bi svako poželeo da radi

Dobar dizajn poslovnih prostorija u eri društvenih mreža, kada usled deljenja sadržaja unutrašnjost firme postaje vidljiva isto kao i njen rejting i status na tržištu, postao je imperativ. Iz tog razloga, možda i bitnijeg od zadovoljenja potreba zaposlenih, svaka firma koja brine o slici koju šalje u javnost i želi da izgradi prepoznatljiv imidž ne štedi sredstva i ideje u uređenju svojih prostorija. Praksu su, čini se, započele vodeće IT kompanije poput Googla i Microsofta, ali njihov broj svakog dana raste.

Dodatni motiv, kažu oni koji svemu nađu zamerku, predstavlja činjenica da zaposleni u ovakvim kancelarijama ne žure kući. Posle kratkotrajnog predaha i zabave, oni se vraćaju svojim radnim obavezama odmorniji i sa svežim idejama. Iluzija kućnog okruženja daje im subjektivni osećaj da su na radnom mestu proveli manje vremena, što kao rezultat daje duže zadržavanje na poslu i veći radni učinak.

Zynga

Tvorci nekih od najpoznatijih video igrica i gejming aplikacija poput FarmVilla, Bubble Safarija, Mafia Warsa i dr. zaista rade u zanimljivom i inspirativnom okruženju. Kompanija Zynga se potrudila da im obezbedi i prostor i za kućne ljubimce, rekreaciju i zabavu.

Airbnb

Kompanija koja se bavi rentiranjem nekretnina u više od 190 država sveta kroz sliku svog radnog okruženja šalje jedinstvenu marketinšku poruku - mi znamo šta je udobrnost i potrudićemo se da je i vama obezbedimo.

Selgas Cano Architecture

Sa kancelarijama smeštenim u futurističku kapsulu providnih zidova, ovi modreni projektanti poručuju da će vas svojim arhitektonskim rešenjima ostaviti bez daha. Iz temelja njihove ultramoderne kancelarije raste pravo drveće.

Google

Bilo da su smeštene u Nemačkoj, Španiji ili u Japanu, prepoznatljive Google kancelarije nalik dečijim vrtićima predstavljaju suštinu Google koncepta - radoznali, sveznajući, tačni i precizni. Uspešno izbegnuta uniformnost prostora diskretno oslikava tendencije Googla da svoje sadržaje prilagodi potrebama i navikama svakog regiona i države.

Facebook

Mlađi brat Googla po poslovnim rešenjima i idejama, ali i dizajnu poslovnog prostora. Opšti utisak koji ostavljaju njihove kancelarije je da se tamo svetla nikad ne gase i da mnogi mladi stručnjaci u suštini žive u Facebooku.

Nokia

Prečišćene linije, vedre boje i koketiranje sa lokalnom kulturom. Kancelarije koje oblikom i izgledom podsećaju na finske saune, smeštene u velikim svetlim holovima gde se nalaze sadržaji za odmor i zabavu.

Urban Outfitters

Multinacionalna korporacija sa sedištem u Filadelfiji, koja se bavi proizvodnjom i prodajom garderobe, obuće i modnih aksesoara, dobro se potrudila da potvrdi svoju reputaciju kroz dizajn radnog prostora. Poznati po praćenju hipsterske kulture i mode, i u svojim prostorijama su sačuvali duh šezdesetih i vešto ga uklopili sa modernim detaljima i najnovijom tehnologijom.

Inventionland

Relativno novi vid poslovanja zasnovan na konceptu „inkubatora ideja” podrazumeva mnogo kreativnog rada koji uključuje istraživanje patenata i nacrta, proizvodnju prototipova i puštanje proizvoda na tržište. Da bi vam neko poverio svoju ideju, morate pokazati da vam ne manjka vaših, a dizajn kancelarija kompanije Inventionland potvrđuje da mogu da se izbore i sa najlucidnijim projektima.

Da kreativci u životu prolaze mnogo bolje od birokrata, uverićete se i sami. Predlažemo da pročitate i naš tekst Sjaj i beda birokratije.

Creative Commons License Zabranjeno je kopiranje članka na druge sajtove bez validnog linkovanja ka originalnom tekstu u skladu sa licencom ΜΕΔΙΑΣ by Vojin Petrović is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported License i prema odredbama Zakona Republike Srbije o autorskim i srodnim pravima ("Sl. glasnik RS", br. 104/2009, 99/2011 i 119/2012). U slučaju neovlašćenog kopiranja bićemo prinuđeni da preduzmemo korake u skladu sa čl. 35 i čl. 36 Zakona o autorskim i srodnim pravima i zatražimo naplatu zakonom propisane nadoknade.

Ostavite Vaš komentar

Ako niste već objavljivali komentare na našem magazinu, komentar će biti objavljen posle moderacije. Vaša email adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna.

0 komentara

Podelite sa prijateljima

Translate article

Pročitajte slične članke

Prijavite se

Prijavite se na listu za primanje informacija o novim člancima i ostalim dešavanjima na našem Magazinu. Unesite Vašu E-mail adresu:

Medias na Fejsbuku

Medias na Twitteru