Originalna Star Wars trilogija je bila i ostala svetski filmski fenomen. Ova intergalaktička priča Džordža Lukasa (George Lucas) o borbi dobra protiv zla zarobila je maštu miliona bioskopskih gledalaca širom sveta.

Za promociju svakog novog dela, lokalni grafički dizajneri širom sveta su dobili zadatak da naprave reklamne plakate na maternjem jeziku. Dobijali su vrlo ograničen izbor ilustracija (skice koje su im služile kao ideja vodilja) ali jako malo grafičkih smernica šta sa time da urade. Glavni zadatak je bio da naprave takav plakat koji bi imao veliki odjek i koji bi odgovarao lokalnom tržištu, bilo da je to Poljska, Rumunija ili Japan.

Originalni plakat

Najčudnije rešenje, Mađarska, 1977. godine
U eri mnogo pre digitalne distribucije u kojoj možete poslati dokumenta širom sveta za nekoliko sekundi, u ranim 80-im godinama, kontrole skoro da nije ni bilo. To i jeste glavni razlog zašto su ovi ultra retki i unikatni plakati uopšte postojali. Danas su ti plakati veoma traženi kolekcionarski predmeti.
Kao ni ljubitelji naučne fantastike koji su gledali film, ni crtači ni grafički dizajneri nisu mogli da ostanu imuni na Lukasovu viziju i neinspirisani načinom njegovog pripovedanja.
-
Izrael, 1977.
-
Mađarska, 1984.
-
Japan, 1977.
-
Francuska, 1980.
-
Poljska, 1984.
-
Poljska, 1977.
-
Mađarska, 1982.
-
Italija, 1977.
-
Rusija, 1990.
-
Rumunija, 1977.
-
Turska, 1980.
-
USA, 1977.
-
Izrael, 1977.
-
Mađarska, 1984.
-
Japan, 1977.
-
Francuska, 1980.
-
Poljska, 1984.
-
Poljska, 1977.
-
Mađarska, 1982.
-
Italija, 1977.
-
Rusija, 1990.
-
Rumunija, 1977.
-
Turska, 1980.
-
USA, 1977.