Poljska reklama koja je raznežila ceo svet

20 Dec 2016
Autor Mirjana
693 pregleda

Avanture starijeg čoveka koji kroz program samostalnog intenzivnog učenja stranog jezika pokušava da savlada engleski je postala mnogo više od sjajno osmišljenog reklamnog spota dugog 3 minuta. To je svakako najduhovitije i najemotivnije marketinško rešenje koje smo videli u 2016. godini.

Poljska reklama koja je raznežila ceo svet

Reklamu koja promoviše aukcijski sajt Allegro (poljski eBay) potpisala je agencija Burdzo iz Varšave. Dogodovštine čoveka odlučnog u nameri da brzo nauči engleski jezik kroz ovaj kratak video pratimo od trenutka kada dobije paket nastavnog materijala. Tada njegov život postaje misija sa samo jednim ciljem, kojem je potpuno posvećen i isključen od sveta oko sebe. Jasno je da ima strahovito jaku želju da progovori na engleskom, a srce njegovog motiva upoznajemo u poslednjim kadrovima.

Creative Commons License Zabranjeno je kopiranje članka na druge sajtove bez validnog linkovanja ka originalnom tekstu u skladu sa licencom ΜΕΔΙΑΣ by Vojin Petrović is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported License i prema odredbama Zakona Republike Srbije o autorskim i srodnim pravima ("Sl. glasnik RS", br. 104/2009, 99/2011 i 119/2012). U slučaju neovlašćenog kopiranja bićemo prinuđeni da preduzmemo korake u skladu sa čl. 35 i čl. 36 Zakona o autorskim i srodnim pravima i zatražimo naplatu zakonom propisane nadoknade.

Ostavite Vaš komentar

Ako niste već objavljivali komentare na našem magazinu, komentar će biti objavljen posle moderacije. Vaša email adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna.

2 komentara

 
Sopček Đura, 25 Dec 2016

Divno i dirljivo, pre svega! Obzirom da nam sin, snaja i unuka žive u Kardifu (Wells) a činjenica da smo pre tri godine postali baka i deka, ovaj video je za suprugu i mene nešto, zaista posebno! Na sreću, njih troje svakog leta dođu tri nedelje u Srbiju a dva-tri puta mesečno se, zahvaljujući tehnologiji, vidimo i čujemo preko Skajpa...

Odgovori
 
Tomislav, 20 May 2017

Lijepo, duhovito, dirljivo, ali moram priznati da sam mislio da će ići u drugom smjeru... Očekivao sam da će ispasti da je u pitanju politička reklama koja želi riješiti problem emigracije, prisutan itekako u Poljskoj, nažalost i na ovim našim prostorima. Sjajno u svakom slučaju.

Odgovori

Podelite sa prijateljima

Translate article

Pročitajte slične članke

Prijavite se

Prijavite se na listu za primanje informacija o novim člancima i ostalim dešavanjima na našem Magazinu. Unesite Vašu E-mail adresu:

Medias na Fejsbuku

Medias na Twitteru