Lista najneverovatnijih žalbi britanskih turista

14 Nov 2013
303 pregleda

Na osnovu žalbi koje su uputili putnici tokom prethodne godine Udruženju britanskih turističkih agencija i turoperatoru "Thomas Cook", britanski Telegraf je sastavio listu najbizarnijih pritužbi britanskih putnika. U želji da vam izmamimo osmeh, prenosimo spisak najduhovitijih primedbi koje su upućene ovom udruženju - sasvim ozbiljno.

Lista najneverovatnijih žalbi britanskih turista
  • Lokalni vlasnici trgovina jako su lenji jer popodne tokom sijeste zatvaraju prodavnice. U to vreme mi uvek nešto treba i sijestu bi trebalo zabraniti.
  • Na putovanju u Gou u Indiji bio sam zgrožen kada sam video da gotovo svaki restoran poslužuje kari. Ne volim začinjenu hranu.
  • Rezervisali smo putovanje u vodeni park, ali nam niko nije rekao da ponesemo kupaće kostime i peškire. Mislili smo da je to uključeno u cenu.
  • Plaža je bila previše peskovita. Morali smo da čistimo sve kada smo se vratili u sobu.
  • Kada smo stigli na odredište, otkrili smo kako pesak ne izgleda kao onaj s brošura u kojoj je izgledao belje, a kad smo došli, bio je žut.
  • Trebalo bi zabraniti kupanje u toplesu na plaži. Odvlačili su pažnju mom suprugu koji je samo hteo da se odmori.
  • Niko nam nije rekao da će biti ribe u moru. Deca su se bojala.
  • Iako je u brošuri pisalo da je kuhinja potpuno opremljena nije bilo rezača za jaja.
  • Bili smo na odmoru u Španiji i imali smo problem jer su svi vozači taksija bili Španci.
  • Putevi su bili neravni pa na putu do odmarališta nismo mogli da čitamo vodič. Zbog toga nismo bili svesni puno stvari koje bi nam praznike učinili puno zabavnijim.
  • Trebalo nam je devet sati da s Jamajke stignemo u Englesku. Amerikancima treba samo tri sata. To nam se čini nepravedno.
  • Uporedili smo našu jednokrevetnu sobu sa trokrevetnom koju su imali naši prijatelji i naša je bila znatno manja.
  • U brošuri je pisalo kako u odmaralštu nema frizera. Mi smo po struci frizeri i mislimo da su to znali i da smo zbog toga duže morali da čekamo na uslugu.
  • Tamo je bilo previše Španaca. Recepcioner je govorio španski, kuhinja je bila španska. Niko nam nije rekao da će tamo biti toliko stranaca.
  • Ugrizao me komarac. U brošuri nije pisalo ništa o komarcima.
  • Vaša je dužnost kao turističkog operatera da nas upozorite na glasne goste pre nego što otputujemo.
  • Moj verenik i ja tražili smo sobu s odvojenim krevetima, ali umesto toga dobili smo jednokrevetnu. Sada vas smatramo odgovornima jer sam ja ostala u drugom stanju, a to se ne bi dogodilo da ste nam dali sobu koju smo tražili!

Creative Commons License Zabranjeno je kopiranje članka na druge sajtove bez validnog linkovanja ka originalnom tekstu u skladu sa licencom ΜΕΔΙΑΣ by Vojin Petrović is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported License i prema odredbama Zakona Republike Srbije o autorskim i srodnim pravima ("Sl. glasnik RS", br. 104/2009, 99/2011 i 119/2012). U slučaju neovlašćenog kopiranja bićemo prinuđeni da preduzmemo korake u skladu sa čl. 35 i čl. 36 Zakona o autorskim i srodnim pravima i zatražimo naplatu zakonom propisane nadoknade.

Ostavite Vaš komentar

Ako niste već objavljivali komentare na našem magazinu, komentar će biti objavljen posle moderacije. Vaša email adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna.

0 komentara

Podelite sa prijateljima

Translate article

Pročitajte slične članke

Prijavite se

Prijavite se na listu za primanje informacija o novim člancima i ostalim dešavanjima na našem Magazinu. Unesite Vašu E-mail adresu:

Medias na Fejsbuku

Medias na Twitteru