Marketinška strategija

04 Oct 2012
Autor Kewa
82 pregleda

U današnje vreme kada su reklama i marketing izuzetno bitna stvar, prodavci pokušavaju na sve moguće načine da privuku potrošače. Ideje su šarene: televizija, radio, bilbordi, flajeri, novine i časopisi, internet...

Marketinška strategija

Nekada se odredi dan kada će neki proizvod biti poklanjan ako kupac pazari iznad određenog limita. Nekada se pak iznad određenog limita dobije popust. Veliki broj ideja za privlačenje što većeg broja kupaca. Rukovodstvo supermarketa u Suderlugumu, na granici Danske i Nemačke, želelo je da napravi vrhunsku reklamu i senzaciju kada novoj "Priss" prodavnici budu prvi put otvorena vrata za javnost. Umesto da kupcima ponudi, na primer besplatnu šunku, direktor Niels Sterndorf se odlučio za radikalniji potez. Ponudio je besplatne proizvode u vrednosti od 337$ za prvih sto kupaca koji dođu u prodavnicu ko od majke rođeni. Vrhunska strategija!

Na njegovo iznenađenje, pojavilo se oko 250 golaća. Prvi kupci su dosli već nedelju dana pre otvaranja marketa i kampovali su na parkingu. Prvih stotinu je čekalo i bilo spremno dva dana pre otvaranja. Po njegovim rečima, većina su bili Danci, koji su kupovali alkoholna pića i slatkiše po prilično manjim cenama nego u Danskoj. Gospodin Niels je bio iznenađen gomilom nagih ljudi, jer iskreno nije očekivao više od 10 golišavih kupaca. Već sam zamislila takvu reklamu kod nas, ali...apsolutno nemam pojma da li bi se neko pojavio.

Creative Commons License Zabranjeno je kopiranje članka na druge sajtove bez validnog linkovanja ka originalnom tekstu u skladu sa licencom ΜΕΔΙΑΣ by Vojin Petrović is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported License i prema odredbama Zakona Republike Srbije o autorskim i srodnim pravima ("Sl. glasnik RS", br. 104/2009, 99/2011 i 119/2012). U slučaju neovlašćenog kopiranja bićemo prinuđeni da preduzmemo korake u skladu sa čl. 35 i čl. 36 Zakona o autorskim i srodnim pravima i zatražimo naplatu zakonom propisane nadoknade.

Ostavite Vaš komentar

Ako niste već objavljivali komentare na našem magazinu, komentar će biti objavljen posle moderacije. Vaša email adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna.

0 komentara

Podelite sa prijateljima

Translate article

Pročitajte slične članke

Prijavite se

Prijavite se na listu za primanje informacija o novim člancima i ostalim dešavanjima na našem Magazinu. Unesite Vašu E-mail adresu:

Medias na Fejsbuku

Medias na Twitteru