„The Fun Theory“, lakše je kad je zabavno

04 Dec 2012
225 pregleda

Čini se da je kampanja „Teorija Zabave“ koju je pokrenuo Volkswagen bila više nego uspešna. Ideja kampanje je bila da je učiniti nešto zabavnim najbolji način da promeni ponašanje ljudi u željenom smeru.

„The Fun Theory“, lakše je kad je zabavno

Prva kampanja je sprovedena u cilju povećanja fizičke aktivnosti građana Stokholma, sa planom da što veći broj građana koji su za to sposobni umesto pokretnih koristi klasične stepenice:

Nakon toga, tvorci Fun Teorije, skoncentrisali su se na problem reciklaže. Primećeno je da ljudi recikliraju plastičnu i limenu ambalažu, jer se za povraćaj plastike i metala dobija novac. Za razliku od tih reciklažnih sirovina, vrlo malo ljudi vrši povraćaj staklene ambalaže u svrhu recikliranja. Zato je na ulici postavljena arkadna mašina koja je ubacivanje boca pretvorila u igricu:

Bacanje smeća u kante umesto po ulicama ne bi trebalo da bude teško. Ipak, mnogo ljudi ima ružnu naviku da svoj otpad odlaže gde stigne, na trotoare i zelene površine. Evo izuma koji je naveo ljude da prikupljaju otpad oko kante, samo da bi ga ubacili i čuli kako propada „u središte zemlje“:

Snimci ove sjajne kampanje su obišli svet. Autori projekta The Fun Theory nude nagradu od 2500$ svakom ko im ponudi sledeću ideju koja bi svakodnevne obaveze i društveno korisne aktivnosti učinila zanimljivijim.

Creative Commons License Zabranjeno je kopiranje članka na druge sajtove bez validnog linkovanja ka originalnom tekstu u skladu sa licencom ΜΕΔΙΑΣ by Vojin Petrović is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported License i prema odredbama Zakona Republike Srbije o autorskim i srodnim pravima ("Sl. glasnik RS", br. 104/2009, 99/2011 i 119/2012). U slučaju neovlašćenog kopiranja bićemo prinuđeni da preduzmemo korake u skladu sa čl. 35 i čl. 36 Zakona o autorskim i srodnim pravima i zatražimo naplatu zakonom propisane nadoknade.

Ostavite Vaš komentar

Ako niste već objavljivali komentare na našem magazinu, komentar će biti objavljen posle moderacije. Vaša email adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna.

0 komentara

Podelite sa prijateljima

Translate article

Pročitajte slične članke

Prijavite se

Prijavite se na listu za primanje informacija o novim člancima i ostalim dešavanjima na našem Magazinu. Unesite Vašu E-mail adresu:

Medias na Fejsbuku

Medias na Twitteru