„Smak sveta” sa naučnicima ili vanzemaljcima

20 Dec 2012
Autor Tea
296 pregleda

Sutra je taj 21.12.2012.godine, dan kada su drevne Maje predvidele zavšetak vremena. Hoćemo li odbrojavati dane do Nove godine, ili minute kada ćemo svi nestati? Sve više je onih koji veruju da će 2013.godinu dočekati, ali u društvu vanzemaljaca.

„Smak sveta” sa naučnicima ili vanzemaljcima

Računanje vremena drevnih Maja koje je počelo pre 5.125 godina, 3113. godine pre nove ere i završava se 21. decembra 2012. godine podiglo je celu planetu “na noge”. Stvorene su teorije o dvanestoj planeti Nibiru, poznatijoj kao X planeta, koja kruži dalekom putanjom u našem solarnom sistemu i samim dolaskom izazvaće promene koje će doneti uništenje na zemlji. Predviđena je i solarna baklja koja će spaliti Zemlju pa čak i promene Zemljinih magnetnih polova koji će dovesti do našeg nestajanja.

Iako još niko ne zna kako će to stvarno izgledati, ljudi na svim delovima naše planete pokušavaju da pronađu način kako da se spasu i na siguran način prežive sudnji dan. U kaliforniji spas od velike katastrofe mnogi su pronašli u luksuznim blindiranim podzemnim bunkerima, koje je Ron Habard proizvodio kao skloništa od bombi. Tokom ove godine posao mu je procvetao pa je od jednog mesečno počeo da prodaje jedno sklonište dnevno.

Mnogi su se već smestili u malom selu Bugarak, za koje se smatra da će ga apokalipsa zaobići. Za ovo malo mesto na jugu Francuske, veruje se da poseduje određenu kosmičku energiju koja ga štiti od konačnog uništenja. Fanatici ne veruju samo u legendu koja kaže da su se dva patuljka popela na brdo, odnosno na ramena bogu Jupiteru i tako zaštitila selo. Oni veruju da upravo ovde, sada žive vanzemaljci koji čekaju sudnji dan, kada će mirno napustiti zemlju i povesti sa sobom nekolicinu srećnika. Zato i prate savete na NLO sajtovima nadajući se da će baš oni imati sreću.

Mada je američki portal „Popular“ objavio da za najavljeni „smak sveta“ nisu krive drevne Maje već Srbi, koji su namerno ispunili uslov iz jednog Nostradamusovog proročanstva kako bi do katastrofe došlo, mnogi su u potrazi za spasom došli baš u Srbiju. Uvereni da planina Rtanj skriva zdanje u obliku piramide koju su pre više hiljada godina za sobom ostavili vanzemaljci, oni su našli sigurnu kuću u kojoj čekaju "galaktički kontakt" koji će im omogućiti da prevare apokalipsu.

Živi bili – pa videli.

Ukoliko još uvek niste sigurni šta ćete i na koji način dočekati „vlastiti kraj“, pravo mesto je velika sala Studentskog kulturnog centra a pravo društvo za tu priliku naši istaknuti naučnici koji će u 19h održati tribinu na kojoj će se diskutovati o astronomiji, kalendarima, istoriji naučnih zabluda, naučnoj pismenosti i istoriji svih smakova sveta.

Na tribini učestvuju: Prof. dr Milan Ćirković – astronom, Prof. dr Oliver Tošković – psiholog, Dr Aleksandar Bogojević – fizičar, Dr Tanja Berić – biolog, Mr Srdjan Verbić - stručnjak za obrazovanje i Nikola Božić, autor knjige "Astronomija" koja upoznaje mlade s osnovnim principima astronomske nauke i otkriva im mnoštvo zanimljivosti koje su u vezi s njom.

Creative Commons License Zabranjeno je kopiranje članka na druge sajtove bez validnog linkovanja ka originalnom tekstu u skladu sa licencom ΜΕΔΙΑΣ by Vojin Petrović is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported License i prema odredbama Zakona Republike Srbije o autorskim i srodnim pravima ("Sl. glasnik RS", br. 104/2009, 99/2011 i 119/2012). U slučaju neovlašćenog kopiranja bićemo prinuđeni da preduzmemo korake u skladu sa čl. 35 i čl. 36 Zakona o autorskim i srodnim pravima i zatražimo naplatu zakonom propisane nadoknade.

Ostavite Vaš komentar