Božić je vreme da dođeš kući

08 Dec 2015
Autor Tea
396 pregleda

Vreme predstojećih novogodišnjih praznika sobom nužno nosi pitanje: koliko uspevamo da balansiramo između poslovnih i privatnih obaveza? Jesmo li se privatno potpuno otuđili? Da li je prevlast na poslu dovoljno vredna da izgubimo one do kojih nam je stalo?

Božić je vreme da dođeš kući

Uspešan poslovan čovek 21. veka sve teže uspeva da uspostavi harmoniju čiji bi se tonovi skladno pretapali od poslovnih obaveza do privatnog života. Konkurencija na tržištu prouzrokuje sve veće zahteve poslodavaca, što podrazumeva duže ostajanje na poslu i neprekidno usavršavanje.

Mnogi psiholozi tvrde da je za napredovanje na poslu veoma važna usklađenost u privatnom životu, kao i da samo onda kada nas nakon napornog dana čeka dom, koji predstavlja oazu mira i opuštenosti, smo u stanju da rušimo sve barijere na poslu.

Ispitivanjem povezanosti obaveza van radnog vremena i kveliteta vremena provedenog u odmoru, brojna istraživanja pokazuju da poslovan čovek ima sve manje vremena za sebe i svoje najbliže, kao i da krug prijatelja sve više traži u poslovnom, a ne porodičnom okruženju.

Ipak, dođe trenutak kada se zapitamo, koliko smo u toj poslovnoj vrevi ušli u mašinu koja nas proždire? Jesmo li zbog napretka u karijeri potpuno izgubili emocije, zaboravili na one koji nas najviše vole i ma koliko da su usamljeni verno bdiju nad nama, jer ljubav se regeneriše pre svega davanjem.

Nemački trgovački lanac "Edeka" objavio je božićnu reklamu čija je socijalna poruka toliko jaka, da nikoga nije ostavila ravnodušnim.

Znajući kakvim suludim tempom žive njegovi najbiži, glavni junak ove priče je osmislio jedinstven način kako da bar na Božić, njegov možda i poslednji, konačno okupi sve svoje drage kod kuće.

Creative Commons License Zabranjeno je kopiranje članka na druge sajtove bez validnog linkovanja ka originalnom tekstu u skladu sa licencom ΜΕΔΙΑΣ by Vojin Petrović is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported License i prema odredbama Zakona Republike Srbije o autorskim i srodnim pravima ("Sl. glasnik RS", br. 104/2009, 99/2011 i 119/2012). U slučaju neovlašćenog kopiranja bićemo prinuđeni da preduzmemo korake u skladu sa čl. 35 i čl. 36 Zakona o autorskim i srodnim pravima i zatražimo naplatu zakonom propisane nadoknade.

Ostavite Vaš komentar

Ako niste već objavljivali komentare na našem magazinu, komentar će biti objavljen posle moderacije. Vaša email adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna.

0 komentara

Podelite sa prijateljima

Translate article

Pročitajte slične članke

Prijavite se

Prijavite se na listu za primanje informacija o novim člancima i ostalim dešavanjima na našem Magazinu. Unesite Vašu E-mail adresu:

Medias na Fejsbuku

Medias na Twitteru