Uspešan poslovan čovek 21. veka sve teže uspeva da uspostavi harmoniju čiji bi se tonovi skladno pretapali od poslovnih obaveza do privatnog života. Konkurencija na tržištu prouzrokuje sve veće zahteve poslodavaca, što podrazumeva duže ostajanje na poslu i neprekidno usavršavanje.
Mnogi psiholozi tvrde da je za napredovanje na poslu veoma važna usklađenost u privatnom životu, kao i da samo onda kada nas nakon napornog dana čeka dom, koji predstavlja oazu mira i opuštenosti, smo u stanju da rušimo sve barijere na poslu.
Ispitivanjem povezanosti obaveza van radnog vremena i kveliteta vremena provedenog u odmoru, brojna istraživanja pokazuju da poslovan čovek ima sve manje vremena za sebe i svoje najbliže, kao i da krug prijatelja sve više traži u poslovnom, a ne porodičnom okruženju.
Ipak, dođe trenutak kada se zapitamo, koliko smo u toj poslovnoj vrevi ušli u mašinu koja nas proždire? Jesmo li zbog napretka u karijeri potpuno izgubili emocije, zaboravili na one koji nas najviše vole i ma koliko da su usamljeni verno bdiju nad nama, jer ljubav se regeneriše pre svega davanjem.
Nemački trgovački lanac "Edeka" objavio je božićnu reklamu čija je socijalna poruka toliko jaka, da nikoga nije ostavila ravnodušnim.
Znajući kakvim suludim tempom žive njegovi najbiži, glavni junak ove priče je osmislio jedinstven način kako da bar na Božić, njegov možda i poslednji, konačno okupi sve svoje drage kod kuće.