Bijonse izazvala "kuršlus" na Superboulu

04 Feb 2013
Autor Tea
103 pregleda
Bijonse izazvala

Direktan prenos 47. Superboula sinoć je posmatralo sto miliona ljudi širom sveta. Utakmica će se pamtiti po sjajnoj igri, muzičkom spektaklu Bijonse za vreme poluvremena, najskupljim reklamama tokom direktnog prenosa kao i po obaranju rekorda za najduži prekid u istoriji Superboula zbog nestanka struje.

Lombardi trofej 47. Superboula osvojili su Baltimor Rejvensi pošto su sinoć u Nju Orleansu, pobedili San Francisko Fortinejnerse sa 34 – 31. Do poluvremena, Rejvensi su potpuno dominirali rezultatom 28:6, tako da su mnogi sa razlogom smatrali da im je pobeda na dohvat ruke. Nakon pauze, dogodio se neočekivan preokret zbog koga je rezultat utakmice do samog kraja bio neizvestan.

Superboul je poznat po dužem poluvremenu zbog nastupa poznatih iz sveta muzike, koji se tradicionalno dešava između druge i treće četvrtine meča. Ovog puta, gledaoce američkog fudbala je oduševila pop pevačica Bijonse, koja je navijačima, zajedno sa koleginicama iz grupe "Destiny's Child", (Keli Roland i Mišel Vilijams), priredila pravi spektakl. Nastup je počeo vatrometom a onda i laserskom projekcijom pevačice u kožnom kombinezonu dok su stadionom odjekivale numere: "End of Time", "Baby Boy" i "Bootylicious".

Kako je danas saopšteno iz Kombank Arene, Bijonse će svetsku turneju "Mrs. Carter Show World Tour" započeti 15. aprila u Beogradu.

Nakon petnaestominutne muzičke pauze, igrači su se vratili na teren ali 98 sekundi nakon nastavka utakmice, dogodilo se nešto nezamislivo za ovo veliko finale - nestala je struja, što je bio razlog za novu pauzu u trajanju od 36 minuta. Ovaj incident koji još uvek nije objašnjen, je tok praktično rešene utakmice, skroz preokrenuo. Da li zbog šarma pop pevačice ili neplaniranog odmora usled kuršlusa, San Francisko se ozbiljno vratio u igru tako da je pobeda do samog kraja bila neizvesna.

Ono što daje poseban pečat ovom takmičenju su i reklame koje se emituju tokom direktnog prenosa a koje se svake godine posebno smišljaju i snimaju baš za ovaj događaj. Superboul je prilika za sve marketinške agencije da pokažu šta znaju i umeju, ako ne zbog klijenta, onda barem zbog cifre koju on plaća za njeno emitovanje. Američka televizija Si-Bi-Es naplatila je u proseku četiri miliona dolara po reklami za emitovanje reklame u trajanju od po 30 sekundi.

Pitanje koje će ostati za neke buduće ankete je: da li je zbog sporta, muzike ili reklama direktan prenos ovog meča posmatralo sto miliona ljudi širom sveta?

Creative Commons License Zabranjeno je kopiranje članka na druge sajtove bez validnog linkovanja ka originalnom tekstu u skladu sa licencom ΜΕΔΙΑΣ by Vojin Petrović is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported License i prema odredbama Zakona Republike Srbije o autorskim i srodnim pravima ("Sl. glasnik RS", br. 104/2009, 99/2011 i 119/2012). U slučaju neovlašćenog kopiranja bićemo prinuđeni da preduzmemo korake u skladu sa čl. 35 i čl. 36 Zakona o autorskim i srodnim pravima i zatražimo naplatu zakonom propisane nadoknade.

Ostavite Vaš komentar

Ako niste već objavljivali komentare na našem magazinu, komentar će biti objavljen posle moderacije. Vaša email adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna.

0 komentara

Podelite sa prijateljima

Translate article

Pročitajte slične članke

Prijavite se

Prijavite se na listu za primanje informacija o novim člancima i ostalim dešavanjima na našem Magazinu. Unesite Vašu E-mail adresu:

Medias na Fejsbuku

Medias na Twitteru